بعضی زخم ها

بعضی زخم ها

بعضی زخم ها هست که هرروزباید روشو باز کنی و نمک بپاشی تا یادت نره که سراغ بعضی ادما نباید رفت نیاید



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت16:38---4 مرداد 1393
خـــواندی و مثل شعــری بـداهــه شدم

گیج راهــی که کــوره راهـــه شدم


زیــر حــرفهــای این و آن مــردم

مثل دردی که پشــت آهــه شدم


مثل شعــرهــای زخمــیه "سیــــد"

که حقیقــت و ....؟ اشتباهــه شدم


آنقــدر از تــــو بد شنیــدمــــو گفتـــن

که گنــاهــه،گنــاهــه،گنــاهــه شـدم


پشــت "سال خونــت" وگــریه هــای تــو

"سـگ هــار" حــال و روزش ســیاهــه شــدم


آن قــدر حــرف پشـت "هیــچت" بــود

که هیــچ،هــ...ی...چ...ه شــدم


"چیــزی" بگـــــو که پشـت "چیــزهــایـت"

چیــزی که تــوی یـک نــگاهــه شدم


کــاش میدیدمـت در خیـابان آزادی

آنجــا که انتـــظار؛ آخـــر ایستــگاهـه.....شــدم
پاسخ:ایلی جیگرم اینکه نظر نیس عبضی گگگگگگگگگگگگگگگگ این مطلبه خودش در هرصورت فداتم


محمدرضا
ساعت14:05---4 مرداد 1393
گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

وبت زیباست ممنون میشم به منم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:48 ] [ ლ❣❣fahime❣❣ლ ] [ ]